~Elin Emelie Olasdotter

Direktlänk till inlägg 9 januari 2012

skolan imorgon..

Av Elin Emelie Olasdotter - 9 januari 2012 17:42

Hej !
har inte bloggat på ett tag, men har aldrig någon lust.. Men iaf, har varit ett riktigt roligt lov ! Ihihi tack alla som gjort det awesome, spc min fin fina vän Annika, älskar diig tuffis ! (;
eheheh. Jaja ett nytt åt då.. ska ju börja gymma ! ;) Och ja jag SKA börja gymma. För & efter bilder kommer ni få till sommaren. Har godisförbud också, så detta kommer sluta bra ! :D hoppas jag..  Hahah men det ska säkerligen gå bra. Men nu ska jag kolla vidare på tvn, ahah. Puss hej.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Emelie Olasdotter - 1 januari 2012 21:58

Nyårs afton varroligt, men härliga människor. Tack ! Men jag mår inte så jätte bra just nu & är inte jätte pigg på att blogga, så bloggar mer imorgon, puss. ...

Av Elin Emelie Olasdotter - 30 december 2011 23:49


Hej ! Hade total glömt bloggen.. heheh. Men iaf, har hänt mkt på senaste tiden ! :') Har vatt med annikaa ! :DDDD i malmö & hos mig ! Och sen har jag vatt med Johan på väla & vatt k-stad med mormor ^^ Så jag har shoppat MAAASSOR med saker :') kommer ...

Av Elin Emelie Olasdotter - 18 december 2011 21:48


Heej ! Sitter och kollar Bridget Jones, och dricker te som vanligt.. Är sjuuuuuukt hes, låter som jag är i målbrottet typ.. Hahaha, men i alla fall, idag ahr jag hjälpt farmor klä granen, och städat, känns inte som om jag har hunnit med så mkt, men d...

Av Elin Emelie Olasdotter - 17 december 2011 22:18

Hejsan ! Ligger i soffan och tittar på Jersey Shore med Elina & äter poppisar bättre kan det inte bli ! Hahaha, jo kunde vatt frisk ! :'( Somnade vid 5 i morse så lite trött är jag nu, men vi hade en awesome natt ! Tack Bea & Michell ! Om en vecka är...

Av Elin Emelie Olasdotter - 15 december 2011 21:27


Tjena ! Är på sjukt dåligt humör, är besviken.. Är sjuk, och det är absolut jätte synd om mig ! Haha not. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. sitter & kollar ngt jätte kasst pogram.. orkar inte byta & har precis målat om mina naglar, hade allmänt...

Presentation


Hejj !
Jag är en 15 årig tjej från Grantinge, som nu mera bor i Mala.
Jag älskar hästar , musik & att rita, och så klart mina vänner ! Jag har en egen häst som heter Soldögg.Och vi tävlar lite.
Min blogg handlar om mig & min vardag, enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards